Home > Noticies > Cróniques > Cròniques Cadet B
Cròniques Cadet B

Cròniques Cadet B

 Castelldefels “D” 1 – 3 Cadet  “B” 

Ens rep Castelldefels en un dia boig de primavera: fred i ruixats, vent i a la fi un sol que escalfa de valent. Per sort  la pluja ha respectat als jugadors i el partit s’ha jugat sense problemes.

Val a dir que l’Espluguenc ha jugat una de les millors primeres parts a domicili de tota la temporada. Tots els jugadors han trepitjat el camp amb ganes, decidits a resoldre el partit, sabent el que calia fer. Ben aviat Àlex ha vist les perilloses incorporacions de Toni per la banda dreta i als 7 minuts una passada a l’espai marca de la casa ha estat recollida per el darrer, que de xut creuat ha fet pujar el primer gol al marcador. Treuen de centre, recuperem i en una nova cavalcada, en  Toni repeteix jugada i fa el segon (0-2, min.8). Els locals, atordits, no reaccionen. Massa càstig en uns escassos vuit minuts i l’Espluguenc és fa l’amo i senyor de l’encontre.

Els de casa no existien en atac, i els nostres acumulaven ocasions. S’ha arribat al descans amb el mateix resultat, però els blaus haurien d’haver portat, per les oportunitats generades, algun gol més.

La segona part ha estat més de control. El Castelldefels es mantenia dempeus, però sense profunditat i els nostres seguien posant setge a la porteria local. La sort no ens acompanyava. No ha estat ja fins a les acaballes de l’encontre quan en Marc ha culminat amb encert una bona combinació per a situa el 0-3 al lluminós (aleshores desconnectat). Els locals han maquillat el resultat amb un bon xut que ha sorprès a tothom i que ha deixat el 1-3 final, poca renda potser pels mèrits que han fet els nostres.

Molt bon partit. Hem estat intensos des del primer moment, i molt sòlids en defensa i a la porteria. Tornem a agafar, poc a poc, la bona marxa que ens ha caracteritzat al llarg de la primera volta. Esperem confirmar-ho a casa, davant del Cornellà.

(Crònica de Raimon Guillot, fotos de Paco Maderuelo)

 

 Cadet “B” 5 – 2 Fundació UE Cornellà “A” 

Este partido llegaba en un momento delicado. Un Cornellà en la cuarta posición de la tabla, y que acumulaba tres victorias en los últimos cuatro encuentros,  visitaba el Salt del Pi cuando el equipo no podía alinear por lesión dos jugadores importantes en nuestro esquema, como son Pol y Guillem. Este hecho se ha compensado, afortunadamente, por el excelente trabajo de la medular y de la línea defensiva, que hoy se han multiplicado y han conseguido anular el juego de ataque visitante.

El encuentro ha empezado con buenas perspectivas para los azules. Se jugaba con intensidad y mayoritáriamente en la porción de terreno del equipo visitante. Cuando se esperaba el gol ha llegado la sorpresa. En la primera aproximación, y tras una indecisión en defensa, el Cornellà se adelanta en el marcador (0-1, min.9). El gol no ha desanimado al cadete, que ha seguido luchando en pos de la igualada. Y ésta ha llegado pronto, cuando el portero no ha podido bloquear el chut de Xavi, que ha entrado por el centro de la portería. Los azules, espoleados por el marcador, han aumentado la presión sobre la portería rival. Un nuevo aviso de nuestro 9 a pase de Gerard y dos minutos después, Alex pone una pelota por delante de Edu, que encara por velocidad y supera al meta visitante (2-1, min.38). Se llega al descanso tras una nueva ocasión de Toni, que no acaba en gol por poco.

Se reanuda el partido con la misma tónica de la primera parte. Control del Espluguenc y se acumulan las ocasiones de gol: una falta directa de Álex, pelota al palo de Edu. Finalmente a la salida de un córner Xavi se eleva más que nadie y remata de cabeza al fondo de la portería (3-1, min.48). Gran gol del defensa, que eleva a seis su registro goleador esta temporada. El Cornellà acusa el golpe y dos minutos después, en una jugada ridícula, fruto quizá de los nervios, el portero visitante se introduce el balón en su portería (4-1, min.50). Una acción absurda pero que viene a hacer justicia a los méritos de ambos equipos. Los azules, relajados en exceso, encajan un nuevo gol pero Toni, más listo que todos, saca petróleo de un nuevo error defensivo del Cornellà para hacer subir el 5-2 (min.55) al marcador, resultado que a la postre será ya el  definitivo. Los minutos restantes ya no aportarán nada nuevo y se llega al final del partido con la satisfacción de una nueva prueba superada. Destacar, en este sentido, el gran trabajo hoy de la defensa, con Pablo, Alí, Adri y Joel a gran nivel, y el apoyo de Marc, David, Pau y Gerard desde la zona de creación.

Seguimos en pos del Sant Ildefons, a la espera de un error, de una duda…

Som Blaus!! Som l’Espluguenc!!

(Crónica de Raimon Guillot)